mandag 5. juli 2010

Snart halvveis....

Ja da er jeg inne i den beste uka, siste uke før ny kur. Og jeg prøver å lage meg noen høydepunkter mellom hver kur, må ha noe å glede meg til mellom hver nedtur. Vi har vært på Røros i helga. Fant ut at vi skulle passe på å ta en tur mens mamma og pappa har ungene. Har jo vanligvis god hjelp med barna den uka jeg er dårlig, men nå hadde vi barnepass når formen var grei, så vi dro på helgetur, bare jeg og Kurt. Hadde flott vær og kosa oss masse med historie og kultur og en god dose shopping. = o)
Denne uken er det tapas kveld og Urbane Totninger osm står på tapetet. Også er det ny kur neste mandag, og da er jeg allerede halvveis. Det er en milepel, og det er godt å tenke på at jeg alt er halvveis. Gleder meg veldig til siste kur, og selv om tida går sakte går den også ganske fort når man planlegger tre og tre uker. Og etter at den værste uka igjen er over, prøver vi å ta oss en ferietur. Det skal bli både godt og koslig. En må ha noe nytt å se frem til mellom slagene har jeg funnet ut, da blir det lettere å holde motet oppe, og hverdagen får sine lyspunkt, også glemmer man litt den vonde uka da alt er pyton. Fikk hele Sex og Singelliv serien av søstrene mine som en "Nå-er-du-halvveis-gave". Flotte søstre jeg har, og som jeg setter stor pris på og er glad i. Det er så gøy nå for selv om vi er 29, 26, 19 og 15, så har vi så mye til felles og vi nyter å være i hverandres selskap. Vi fungerer mer som en spleiset gjeng, enn to og to som leker og sloss med hverandre. Søskenkjærligehten har fått en annen betydning.
= o) Nå skal det ryddes og vaskes litt...

2 kommentarer:

  1. Flott, og nødvendig å lage seg delmål underveis! Fortsett å nyte dagene i den "gode" uka di =)

    SvarSlett
  2. Annemora Gihlemoen10. juli 2010 kl. 00:53

    Hurra for søstrene sisters! Gode dere! :)

    SvarSlett