onsdag 30. mars 2011

Endelig kan jeg si at nå er jeg frisk!!!!

Endelig endelig endelig kan jeg rope ut at nå er jeg frisk. Jeg har vært til kontroll på Radiumen i dag. Og det ble en positiv opplevelse tross alt.
Jeg sov fryktelig dårlig i natt, var våken mange ganger og så på klokka og hadde en uro i kroppen som ikke ville stilne. Da vi kom ut av tunellen og så klokketårnet på Ullern kirke veltet det seg i magen min... Og jeg ble skikkelig kvalm, slik jeg pleide å bli da jeg skulle inn å ha kur. Mammografien og ultralyden så kjempe bra ut. Og legen min var strålende fornøyd med hvordan tingene har blitt. Så nå kan jeg senke skuldrene og komme gradvis tilbake til livet og ikke lenger tenke på at det kan være noe igjen der inne... Nå kan jeg endelig si at jeg er frisk. Det er en utrolig befriende følelse!!! Jeg føler meg lett og det bobler i magen, og jeg kjenner på følelser jeg ikke har kjent på lenge.... Det er vår og nå kan jeg si at alt er bra!!!
Da vi kom hjem lå det brev fra Fylkesmannen i Oppland i posten. Etter en klage jeg har skrevet til helsetilsynet har de nå bestemt seg for å opprette en tilsynssak, så da får vi se hva konklusjonen av den blir... Spennende...

Så da er det bare å nyte at sola skinner, snøen smelter, fuglene kvitrer og årets deiligste årstider er i annmarsj. Det er vår og det skal jeg i hvertfall jeg nyte hver eneste dag!

Takk til alle som har tenkt og brydd seg. Gode venner, varme tanker og mye omsorg kan man aldri få for lite av. Tusen takk til alle der ute som har hjulpet meg og mine gjennom 2010!!

Mange klemmer fra meg!!!! = D

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med livet :)

    SvarSlett
  2. Utrolig flott! Nyt dagene og våren! Klem fra store Maria

    SvarSlett