mandag 28. mars 2011

Forandring fryder....

Da har jeg endelig fått forandret litt på bloggen her... Sa til Tone (søster`n) at jeg til tider blir litt kvalm av å gå inn på den sida som før var grønn, men som nå er blå og fin. Den minnet om for mye cellegift og styr....
Jeg prøver meg litt på jobben om dagen, og prøver å omstille meg til studenttilverelsen som snart starter opp igjen...

Nå er det vår og vi ser frem mot en bedre og lysere tid!! Deilig er det med sola som varmer og snøen som smelter!!

Skal til Radiumen på første kontroll nå på onsdag. Det er både spennende, skummelt og rart på en gang. Angsten og uroen er der for at det skal være igjen noe dritt, og nye behandlinger som kanskje venter. Fornuften sier meg at alt nå er fjernet og alt er bra. Så skal bli godt å få tatt de bildene, og se legen "min" der inne igjen... Dere får krysse fingrene og sende gode tanker til Oslo på Onsdag. På forhånd takk!!

Nå er det natta. Klokka ringer tidlig i mårra, skal ha første dagvakta på aldri så lenge i mårra.

Jeg har det bra og er ved godt mot...
Nattaklem ; o)

1 kommentar:

  1. Så nydelig bakgrunnsbilde på bloggen din! :-) Jeg har tenkt mye på deg i dag og hvordan det har gått på kontroll!! Så fint å høre at du er litt i gang på jobb igjen, også!

    Vårklem fra Hilde TS

    SvarSlett