fredag 13. august 2010

Bedre form.

Det er godt å kjenne på at formen er stigende om dagen. Blr fort sliten og tar ting litt pø-om-pø, eller pole pole som vi ville ha sagt det på Swahili.I går ringte jeg sydama og hun kunne brodere Nannestaddrakt til meg og ha den ferdig føre jul. Så da er det bare å bestille en eske med stoff og tråd så er det i gang med bunad.(Har satt mamma på saken...) Mulig den er ferdig til våren, og som jeg gleder meg til det. Godt en har bursdag (jubileum denne gang...) og at det er jul slik at en kan ønske seg diverse stæsj man trenger i tillegg til stoffet. Gleder meg sykt til den er ferdig og jeg kan bruke den.
Men som sagt det er godt å kjenne på at formen er stigende og at humøret også er bedre. Sksal være ærlig å si at det tar på det mentale også å bli i så dårlig form som jeg har vært siste uka. Ikke alltid like lett å holde motivasjonen oppe da nei... Men når formen er bra er ogå humøret og smilet på plass. Er fredag 13 i dag, men jeg har hatt en fin fredag og skal kose meg i helga.
Ønsker dere en fin helg.

1 kommentar:

  1. Flott å høre at formen er litt bedre igjen, Anne Gro, og at belønningen for dette grusomme strevet sees der fremme, kanskje tilogmed før jul! flott med bunad! Ikke rart humøret daler når det er så mye vondt underveis. skjønner det veldig godt!! Stå på! Du er jammen skikkelig flink! Gode klemmer

    SvarSlett