torsdag 26. august 2010

Over all forventning.....

Ja i dag er det torsdag, jeg fikk kur mandag. Nå er det bare to igjen... tenk det!! Og denne gangen gikk alt så mye bedre. Vi var rimelig spente da vi dro innover på mandag. Men ingen kvlame, ingen hodevondt, ikke noe oppkast. I dag kjenner jeg det i muskler og ledd, men det går over med litt smertestillende. Litt sliten og støl, men jeg er ikke kvalm og jeg holder på maten. Tørre slimhinner i munnen gir ikke helt den store matlysten, men jeg er fornøyd fordi jeg føler meg i fin form. Vanligvis har de dagene etter kur vært pyton, men denne gangen har alt gått som smurt, og da er hverdagen så mye lettere å takle. Takker for alle som ber for meg, og tenker på meg. Det rører og varmer. Har ikke så mye mer å skrive om akkurat nå. Jeg ville bare skrive til dere som er innom her at denne gangen gikk alt mye bedre, og jeg føler meg i fin form, ikke i topp form, men i fin form!!
Klem fra meg!!

4 kommentarer:

  1. Supert å høre, Anne Gro! To kurer igjen er jo og flott da!! Stå på assa! Dette fikser jo du som fot i hose! :)

    SvarSlett
  2. Så godt å høre, du fortjener å være i fin form:) Tenker masse på deg! Klem

    SvarSlett
  3. Så godt å høre at formen er bedre :)
    Ønsker deg en god helg!
    Stå på :)

    SvarSlett
  4. Hei Anne Gro.

    Snakket med Ina på fotballkamp for ca en uke siden, og hun fortalte meg om deg. Fy så urettferdig livet er innimellom!!! Men dette klarer du fint!

    Du har laget en kjempefin blogg, og her kommer jeg til å stikke innom titt og ofte for å følge med på deg :)

    Ina og jeg snakket også om at vi snart må få til et treff, noe jeg virkelig håper vi får til! Hadde vært moro og skravle litt igjen :)

    Stå på så lenge, så håper jeg vi treffes igjen snart!

    Masse klemmer fra Tina mamma'n til Pontus

    SvarSlett