torsdag 22. desember 2011

God Jul

Ja, da skriver vi den 22 Desember, og den store kvelden nærmer seg. Ungene er rimelig høyt oppe om dagen og får helt dilla hver gang døra til boden går opp og et hav av pakker åpenbarer seg. Men det er ikke bare pakkene det handler om. Jula handler om å være sammen og nyte fellesskap og samhold, og tid med de man er glad i. Selv om jeg skal innrømme at jeg liker julegaver jeg og. I år er det julekveld sammen med mine foreldre og søsken, svogere og tantebarn. Fullt hus, men som jeg gleder meg. Formen min er bedre, men jeg synes det er godt å tenke på at andre skal lage mat og styre litt. I år går jeg til dekket bord med god samvittighet. Har med meg noen bidrag til fellesskapet, så litt bidrar jeg og med...
Ligner Shrek om dagen på grunn av kortison behandlingen jeg har stått på. Tok min siste kortison tablett i går og håper på at hevelsen i kroppen skal gå ned snart. Veldig hoven i ansiktet, og føttene. Alt kler den smukke.... ;p Går hos en flink fysioterapeut som har satt på litt teip både under halsen og nedover der jeg har fjernet brystet. Det funker bra det, og hjelper til med drenering slik at en del av væsken forsvinner. Skal bli godt å få igjen kroppen sin på sikt, og ikke bare stive bein og pølsefingre....
Da vil jeg ønske alle som leser en riktig GOD JUL!!! Blir rørt når jeg ser mange som kommenterer og mange som følger meg. Takk for all omtanke. Det varmer!! Kos dere masse i Jula og nyt fellesskap og glede like mye som pakker da!!!
Mange juleklemmer fra meg!!

2 kommentarer:

  1. God jul, Anne Gro! Nyt den til fulle!

    SvarSlett
  2. GOD JUL te deg åg, Anne-Gro!! Godt du føle deg litt bedre, nyyyyt dagane ilag med familien og slapp av og kos deg:) Klem frå Møyfrid

    SvarSlett