onsdag 28. desember 2011

Romjulstid preget av stundens alvor.

Ja da var julaften over. Vi fikk både ny støvsuger, fotoapparat, penger og gavekort, 3 retters hjemmelaget middag og gavekort på barnepass, og "Gjenferd" av Jo Nesbø. Så vi har vært snille i året som har gått og heldige som fikk så mye fint. Hadde noen fine juledager sammen med min familie i Maura. Vi var 12 stk sammen i nesten 4 dager. En hærlig samling var det.
Samtidig sitter man der og blir veldig sliten av små ting og kjenner på at formen kunne vært så mye bedre. Fått time til ny bildetagning av hele meg den 11 Januar. Kan ikke si jeg gleder meg til det og er fryktelig spent på resultatet. Håper mange kan både tenke og be for meg og mine i den tiden.
Også kjenner man på en engstelse og redsel hver gang en har vondt et sted. Hva er det nå som gjør vondt?? Hvorfor?? Jeg er selvsagt bedre enn jeg har vært, men venter veldig på at tingene skal snu. Er ferdig med kortison, men er stiv og støl i kroppen og har en muskelværk. Prøver å bevege meg en del inne hjemme for hålka har kommet til Toten så ut å gå (når man snubler i teppekantene) er ikke aktuelt. Planen er å feire nyttår slik vi pleier, hos et vennepar av oss. Og vi gleder oss til det. Ønsker dere alle en fortsatt god romjul og et godt nyttår!! Klemmer.

9 kommentarer:

  1. ønsker deg og dine en riktig flott nyttårsaften!
    Vi ses på nyåret, vennen, i mens tar du godt vare på deg selv!!!!!

    Mange klemmer herfra

    SvarSlett
  2. ble visst anonym jeg Anne Gro, hehehe

    klem Siv

    SvarSlett
  3. Hei, Anne Gro. Kom veldig tilfeldig inn på bloggen din, og har lest det du har skrevet. Det føles derfor naturlig å skrive noe til deg, fordi det er veldig sterkt og trist å lese at du fortsatt er syk. Du er ei fantastisk, engasjert og flott jente som går igjennom og har vært gjennom tøffe tider siden du sluttet i sykepleieklassen vår på HIG i 2010. Jeg tenker på deg og din familie, og ønsker dere alt godt i det nye året. Håper 2012 bringer deg og dine gode dager og gode nyheter.

    Klem fra tidligere medstudent Gunhild:).

    SvarSlett
  4. jeg heier Anne Gro!
    klemmer fra monica v

    SvarSlett
  5. Jeg ønsker deg lykke, lykke til i morgen, Anne-Gro!Jeg tenker mye på både deg og familien og håper det beste for morgendagen!

    Gode klemmer fra Hilde

    SvarSlett
  6. Lykke til i morgen Anne-Gro. Tenker på deg.Klem fra Linda

    SvarSlett
  7. Hei!
    Hvordan har det gått idag? Må du vente lenge på resultatene, eller fikk du svar med en gang?
    Tenker mye på deg!
    Klem Maria

    SvarSlett
  8. Hei.
    Håper du har fått gode nyheter. Har lest alle innleggene dine på bloggen og ønsker virkelig deg og dine alt godt. Hils din mor og far, de vet nok bedre enn deg hvem jeg er. Lykke til Anne Gro.
    Lillan Frogner

    SvarSlett
  9. Hei Anne Gro.

    Tenker ofte på deg. Hvordan går det? Har du fått noen nye opplysninger? Jeg ber for deg og dine. Pass gott på deg selv.

    Klem fra Ólöf Inger.

    SvarSlett