søndag 4. desember 2011

2. Søndag i advent!

Ja, nå har jeg vært hjemme siden onsdag. Godt å være hjemme også, selv om man er sliten. Nå har Gubben og ungene kjørt seg en tur, og det er stille og godt rundt meg. Forrige helg var jeg hjemme på permisjon og lå på sofaen og irriterte meg over alle juleforberedelsene jeg ikke hadde fått ordnet med. Men hatt besøk av familie som har hjulpet meg slik at nå koser jeg meg i mine omgivelser med englene mine, og alt det andre julestæsjet som man skal dra fram. Ellers så skjer det mye rundt oss med opplegg som skal ivareta store og små, og det er deilig. Strevde mye med Nav i fjor, men i år ordner sosionom, leger og diverse i kulissene slik at jeg bare kan lene meg tilbake og stole på at tingene fungerer. Til og med fastlegen ringte oss i dag, på en søndag for å informere om hva han hadde ordnet. Fantastiske mennesker er det der ute.
Ellers er det ikke så mye spennende å fortelle om. Dagene går nå med med litt program, blir fort sliten så ikke mye program hver dag. Driver å trapper forsiktig ned på Kortison medisiner. Det er helt pyton. Vonde fingre, ser ut som sånn fisk som kan blåse opp tryne, vonde bein, æsj nei skal bli godt å få kvitte seg med det ja. Regner med jeg vil føle meg bedre for hver dag som går etter den avsluttede strålebehandlingen også. Nei nå får jeg rigge meg til i sofaen og heie på de Norske Håndballjentene. Satser på seier i kveld vel! Ha en fin kveld og uke. Klem til alle fra meg!!!

4 kommentarer:

  1. god kose kveld i sofaen Anne Gro! :) varme klemmer og heiarop fra vest! Monica

    SvarSlett
  2. Og vi heier på deg! Godt å lese alt du skriver Anne-Gro. Kos deg MAKS i sofan hele adventstida. Klem Anne

    SvarSlett
  3. Du er jammen helt utrolig til å holde humøret og motivasjonen oppe. Hvertfall sånn det ser ut her. Vi følger med og tenker på deg, selv om vi ikke er så gode på å holde kontakten. Det skal du vite! Håper du får en fin adventstid fortsatt!

    SvarSlett
  4. Kjære Anne Gro.
    Hadde bare lyst til å sende deg en hilsen og sei at vi husker på deg og dine. Hadde kontakt med pappa Cato her om dagen. Sender en god klem fra Margunn og Edvard.

    SvarSlett