onsdag 22. september 2010

Godt at det kommer av seg selv.....

Ja så var de fleste bivirkningene ute av kroppen...igjen.... Nå er jeg glad det er 1 runde igjen også er det over. Jeg er sliten, men er så glad for at kroppen kommer seg av seg selv hver gang.
Det er litt av et maskineri vi har som blir brutt ned, men som kommer seg av seg selv hver eneste gang. Så nå er det bare å nyte hver eneste dag frem til 5 okt.
Jeg har blitt dyktig på å skape meg høydepunkter i hverdagen, noe jeg skal ta med meg inn i den travle hverdagen vi vanligvis lever i (når den kommer).

Også må jeg bare få slått fast en gang for alle, NAV er et feilslått system. Har ventet i to dager på telefon, og når Kurt ringer og spør om vedkommende har fått sjekket det hun skulle ha sjekket ut til mandag, ja da har de et hav av undskyldninger... så da blir dagen spennende i mårra når hun skulle ringe meg... jeg tror det ikke før jeg får se det. De har for mye å gjøre alle som jobber på NAV. Og den nye sjefen skulle begynne i 2012. Hva er det for noe da?? De trenger hjelp nå.....!!!!!

Bunaden er levert til brodering... så nå er premien i ferd med å bli en realitet!!!

Ha en fortsatt fin uke...!!

Klems

1 kommentar:

  1. Ønsker deg all lykke fremover ,også med operasjonen ,men den blir vell egentlig ikke den store prøvelsen for deg.Vil tro at all behandlingen du må gjennomgå er tøffere :-) Du er ei tøff dame .Bente

    SvarSlett