fredag 1. oktober 2010

Snart siste kur nå....

Ja da er det nedtelling til siste kur på tirsdag. Det skal bli godt å bli ferdig med dette svineriet. Jeg håper (banker i bordet) at jeg aldri må igjennom dette igjen. Blir operert den 28 okt. var å hilste på kirurgen på tirsdag. Han var en typisk kirurg opptatt av alt mulig annet egentlig, og var veldig opptatt av at svigermora hans var fra Raufoss og at jeg visste hvem kameraten hans var, og at de hadde gode wienerbrød på Skumsjøen.(Et koslig lite sted ved et vann der de har matservering og arrangerer selskaper). Men vi fikk pratet om inngrepet også. Ble litt roligere faktisk av å ha snakket med han, så nå gruer jeg meg ikke slik jeg gjorde.
I Oktober er det Rosa sløyfe aksjon. Jeg synes dere alle burde ut å støtte. Det er penger som kommer godt med. Jeg er glad for alle de pengene de har fått slik at jeg får den beste behandlingen, men det kommer noen etter meg også desverre, så la oss støtte opp under aksjonen slik at de kan fortsette å videreutvikle behandling slik at enda flere blir friske.
Det var dagens moral. Nå blir det pannekaker til middag, og seinere "Knerten gifter seg" på kino. En fin fredag med andre ord!
Ha en fin fin helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar