onsdag 27. oktober 2010

Kvelden før dagen....

Ja da sitter vi her på pasienthotellet på Montebello (Radiumen). Montebello høres mye kosliger ut... Skal faste fra midnatt og møte opp ved 8 tiden i mårra. Hørtes ut som jeg opereres ved 10 tiden i mårra.
Om jeg gruer meg?? Ja, litt. Men har prøvd å ikke tenke så mye på det i dag. Dette er noe jeg bare må igjennom, så det er ikke så mye å tenke på egentlig.
De siste dagene har jeg hovnet opp litt i kroppen, og neglene på fingrene driver å løsner, det er ikke godt. Legene her mener det er bivirkninger av cellegiften. Det er godt å tenke på at det er jeg ferdig med. Nå er det operasjon og stråling som gjelder. Godt å ha startet på en annen del av behandlingen.
Det blir uansett litt rart å våkne opp igjen fra narkosen med en pupp i minus. Samtidig har jeg visst dette lenge, og prøvd å bli fortrolig med tanken, så får man bare se hvordan dette går. Høyre bryst har vært roten til mye dritt de siste månedene, så jeg har på en måte fraskrevet meg det litt. Fårstå det den som kan. Nå er det "Brother`s and sisters" på TV. Så er det senga. Jeg er trøtt og sliten så tror ikke det blir noe problem å sove i kveld. Søster`n skriver litt her når jeg får pratet med henne etter operasjonen. Har desverre ikke tilgang til nett inne på sykehuset.
Klems = o)

1 kommentar:

  1. Og nå senker vi skuldrene, trekker pusten dypt og er takknemlige og glade for at operasjonen gikk greit, og at legen er fornøyd ! Godt å vite at denne målstreken er nådd for både deg og dine nærmeste. Så får minstemann bare spørre om du har fått ny pupp. Han får sikkert se den etterhvert som de(n) kommer i ulike utgaver :)Familie i øst og vest (og nord) fikk sms-er så fort du var ute av operasjonsstua, og alle hilser og ønsker god bedring. Litt 'babord slagside' blir det vel fremover, men det er bedre enn mye annet! Ei MEGET begivenhetsrik (av både negativt og positivt)uke går mot slutten, og vi håper alt går meget bedre fra nå!!!
    Velkommen ut av Radium'en på mandag! Mammaklem :)

    SvarSlett