fredag 15. oktober 2010

Milepel.

Ja da var det over. Forhåpentligvis for godt. ALDRI mer cellegift, hverken på meg eller noen jeg er glad i!!!! Nå har kroppen nesten kvittet seg med bivirkningene for denne gang, og jeg kan tenke på å nyte hverdagen igjen. Denne siste gangen har vært en av de vanskligste å komme seg gjennom. Før har jeg nok mannet meg opp og i gang, fordi jeg vet at jeg må få så mye ut av tiden som mulig, fordi det ikke er lenge til neste kur. Sånn er det ikke nå, og jeg har turt å kjenne på at jeg er sliten. Jeg har sovet masse, og enda føler jeg meg sliten.
I dag har jeg vært ute av huset for første gang på nesten to uker. Var godt å komme ut litt å se andre mennesker. Håper på at været holder seg i helga slik at vi kan være litt ute også. Har visst litt opprydding igjen før snøen daler ned. Og når man bor på Toten vet man aldri når det er, så greit å være forberedt = )
Jeg går nå over i en ny fase i behandlingen. Blir som sagt operert den 28 okt. Og starter opp med strålebehandling 4 uker etter. Skal bli godt å etterhvert kjenne på en kropp uten cellegift, og se håret komme tilbake. Martin spør stadig hvor håret mitt er og når det kommer tilbake. Han kom i sta og viste frem et bilde der han fornøyd kunne fortelle at der hadde jeg hår. Har begynt å få igjen noe, men ikke nok til at det holder på varmen enda. Så nå har jeg mange nye ting å se frem mot.
Ønsker dere alle en god helg. Jeg skal prøve å nyte min!!!
= o)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer Anne Gro! En viktig milepæl! Ferdig med cellegift! Det er jo helt strålende!! Ta deg tid til å være sliten, kreftene kommer... :) ikke rart du er sliten med det kjøret og familie i tillegg. Kos deg som best det lar seg gjøre i helga med dine kjære, og vi tenker på deg!
    Klemmer Monica

    SvarSlett
  2. Hurra for det som er unnagjort!! Jeg beundrer deg voldsomt mye for måten du takler alt dette på Anne- Gro, det skal du vite. God helg til deg og dine:)Stor klem, Ulla.

    SvarSlett
  3. Så bra Anne Gro,en viktig milepæl dette ja.
    Jammen er du steika tøff,beudrer deg for alt dette du er igjennom.
    Kos deg og slapp av sammen med familien din,snart er det hele over.

    Klem fra Ina

    SvarSlett
  4. Hele familien gleder seg over at alle rundene med cellegift er over :) Nå gjør vi klart rom til Kurt og ungene for neste helg!
    Det blir spennende det og! Mange spør hvordan det går med dere alle 4, og mange ber oss hilse og ønske lykke til med operasjonen! Det svever omtanke rundt dere og oss alle sammen - mere enn du og vi aner!
    klem fra mamma :) :)

    SvarSlett