onsdag 28. april 2010

Fått time.....

Ja da klarte ikke gubben vente lengre, han måtte ringe Radiumhospitalet for å høre når jeg skal komme til uka. Var vel egentlig enig i at det var greit å vite, men ved å vite kommer man plutselig så mye nærmere. Tirsdag 4 Mai skjer det. Da får vi forhåpentligvis litt flere svar. I tillegg kunne han fortelle at jeg skulle ta skjellett prøve på onsdag. Dette ga meg angst og indre uro, tenkte med en gang at da har CT bildene vist at det er spredning til skjellettet, og det er IKKE bra.... Kurt ringte opp igjen til damen der inne, og hun kunne berolige oss med at dette var ren rutine kontroll, og nervene mine roet seg litt... Har kommet i kontakt med et flott menneske med navnet Synnøve som har hatt dette svineriet før, og et par meldinger med henne fikk meg til å tenke klart og ikke miste motet. Det er skummelt å vite at det sitter andre mennesker der inne som vet hvor syk jeg er og som på en måte har livet mitt i sine hender. Jeg MÅ bare stole på de og tenke at dette må gå bra, og at denne kampen skal jeg vinne.

Tusen takk for alle hyggelige meldinger, varme tanker og forbønn. Det gir meg styrke i en tøff hverdag. Jeg sover godt om natta, og kjenner på en indre ro (selv om man får noen anfall av angst og redsel av og til). Dette er jeg fast bestemt på å vinne over, jeg har så mye og sa mange å leve videre for.

Stor klem til dere alle. = o)
Anne-Gro

6 kommentarer:

  1. Tenker masse på deg og dine! Stå på og mist ikke motet! Klem fra Livo

    SvarSlett
  2. Godt å vite at du snart blir satt i gang på "medisiner" -som vi kaller det om dagen :-) Det roer meg litt i alle fall å vite at de som kan dette skal få hjelpe deg videre og få deg frisk.Jo snarere og bedre syntes jeg!
    - Denne kampen skal vi hjelpe deg med AG. Vi står ved din side og skal holde deg oppe på dårlige dager og dele gleden på de gode dagene.
    Er så glad for at DU er søstra mi og at vi har den familien vi har. Dette skal vi klare sammen. OG du kommer til å gjøre en god jobb samme hvor tøft det blir, for du er så sta og gir aldri opp uansett.
    Glad i deg. STOR klem fra lillesøss Tone

    SvarSlett
  3. Hei. Ønsker at du får den beste behandlingen man kan få og at du og dere skal klare dere bra gjennom dette!

    SvarSlett
  4. Kjære anne-gro! Sender deg mange varme tanker og følelser nå i kveld. Jeg tenker sånn på dere hele tiden og dere er konstant med meg i mine optimistiske framtidsplaner. Jeg er så glad for at nettopp du er min gode svigerinne. Du er super!
    Klart at det er tøft med all uvissen, skummelt å få vite.... Vi må være gode på små og store milepæler.
    Godt at du kommer så raskt under vingene til norges beste fagfolk. De er flinke på radiumen. Og er det noe som jeg kan bidra med inn i mine medisinske kontakter så vet du at jeg er her.....

    Glad i deg, Anne-Gro!

    Stor klem fra monica

    SvarSlett
  5. Hei igjen gamle venn.
    Ville også si at jeg tenker på deg... kanskje kan det hjelpe å høre at vi, eller mamma og pappa etter at pappa nå var syk, har udelt positive erfaringer med Radiumen. Pappa sier det er fantastiske folk der, som ser deg og som kjenner deg og sykdommen. Pappa og mamma har vært der myye det siste året og de ansatte der har virkelig gjort prosessen lettere for de bare ved å være medmennesker, og og selfølgelig gode fagfolk. Håper du og vil oppleve det sann.
    Du er full av futt og krutt og dette tar du!
    Stå på klemmer fra Monica V

    SvarSlett
  6. NOK FOR I DAG KJÆRE GUD
    Eg ber'kje for heile veka Gud- for ukjente dagar og år.
    Men berre om dette eine-At nok for idag eg får.
    Nok kjærleik
    Nok kraft
    Nok styrke-
    Nok mot til å halde ut-
    Berre dette eine-
    Nok for i dag, kjære Gud.
    Nok tolmod
    Nok visdom
    Nok glede-
    Nok fred til å vente i tru-
    Berre om dette eine-
    Nok for i dag, kjære Gud.

    Av Irene Kleppe Høgetveit

    Klem igjen fra Annemora

    SvarSlett