lørdag 24. april 2010

Flott gjort.

Jeg synes denne bloggen ble kjempe fin. Det er min kjære lillesøster Tone som har laget denne bloggen til meg. Jeg synes det kan være greit å ha en egen blogg framover.
Tirsdag 20 april fikk jeg konstatert en ondartet svulst i det ene brystet. Den er såpass stor at jeg må behandles med cellegift i forkant slik at den blir lettere å fjerne. Tone har skrevet at det blir en eventuell operasjon, men den er ikke evnetuell, den kommer til å finne sted. Nå vet jeg ingenting. Venter på innkalling til Radiumhospitalet da får jeg vite mye mer. Jeg vet at jeg er klar for å begynne med behandlingen, og venter utålmodig.
Denne bloggen blir et sted der dere kan se litt hvordan jeg har det. Og en fin måte å holde litt kontakt på. Takker for all den omtanken og varmen jeg har fått fra mange der ute.
Vi "Blogges" = o)

Anne-Gro

13 kommentarer:

  1. Pole sana, Anne-Gro. Trist å høre at du har fått kreft. Skal huske på deg, og dere fremover. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Masse varme tanker til deg og familien. Lykke til! Hege K.

    SvarSlett
  3. Annemora Gihlemoen25. april 2010 kl. 02:49

    Heier på deg, Anne-Gro!

    SvarSlett
  4. Herren er den evige Gud som skapte den vide jord. Han vert ikkje trøytt, han vert ikkje mødd, hans vit kan ingen grunda ut. Han gjev den trøytte kraft, og den som ingen krefter har, gjev han stor styrke. Jes. 40, 28 - 29
    Ber for deg Anne-Gro!! klem Martin Bjarne

    SvarSlett
  5. Hei Anne Gro
    Så trist å høre denne nyheten om brystkreft. Ikke glem at for Gud er ingenting umulig!! Vi vil være med å be for deg og familien din i denne tøffe tiden. Klem berit

    SvarSlett
  6. Hei Anne Gro.
    Trist nyhet, men stå på og hold motet oppe! Tenker på deg!

    Klem Irene..

    SvarSlett
  7. Hei Anne Gro.
    Hva kan man si til deg som har fått en sånn beskjed? Det eneste er å minne deg om at Gud vil stå ved din side hele tiden. Jeg ber for deg. Klem fra Inger.

    SvarSlett
  8. Hei Anne Gro.
    Så fint med denne bloggen. Tone har vært flink! Vi tenker masse på deg, og jeg regner med at du og Kurt vet at vi alltid er her for dere når dere måtte trenge hjelp. Enten det er å prate, passe unger eller andre ting. Masse lykke til. Stor klem fra Merete med familie.

    SvarSlett
  9. Kjære Anne-Gro! Dette var sjokkerende å lese! En kreftdiagnose er ingen hyggelig beskjed å få, uansett hvor det sitter! Du må holde motet oppe, PRØVE å tenke positivt! Jeg tenker på deg og dine, og ber for deg. Så fint at Tone har opprettet denne bloggen til deg, flink og snill lillesøster hun! Jeg ønsker deg lykke til gjennom behandlinger og inngrep! Stor klem fra Undis

    SvarSlett
  10. Sender deg mange gode tanker Anne-Gro. Du får ei tøff tid framover, men vi skal være med å heie deg fram:-) Dette skal gå bra! Lykke til. Legger deg og din familie i Herrens gode hender: klem fra Kristine (Dybvik Sponås)

    SvarSlett
  11. Hei Anne Gro:)Første skoledag etter eksamen ble en veldig spesiel dag,vi fikk beskjed av Lise og det var ikke et tørt øye i var veldig klasserommet.Det var veldig rart at du ikke var der men du var med oss i tankene hele dagen.Jeg tenkte mest på sist vi møttes,det var i gangen til lærerkkontorene,du hadde vært på veiledning og jeg skulle.Du var så positiv og glad,du gledet deg til å starte på siste året.Jeg håper og tror Anne Gro at du tar med deg humøret ditt og alt det positive i det du skal igjennom:)))og du skal vite at vi er en gjeng på gjøvik som kommer til å tenke på deg og følge deg gjennom dette:))))klem fra Ragnhild

    SvarSlett
  12. Hei vennen.

    Så fin side Tone har laget til deg slik at vi kan følge deg i kampen.Det er harde tak du sikkert må igjennom,men slik jeg kjenner deg er du både fornuftig og sterk.Er det noen som har de rette "genene" for å bli sykesøster er det deg,og jeg er sikker på at i åra fremmover kommer du til å legge igjen spor hos de fleste pasienter du omgås.Omsorgsfull er du,men nå må også du ta imot hjelp fra andre.En engel som hjelper alle rundt seg er det du er Anne Gro. Jeg vil alltid tenke på deg, og kommer til å følge deg i bloggen hver dag. Glad i deg. Klem fra Ragnhild på Dokka

    SvarSlett
  13. jeg har overhodet ikke glemt deg AG. Tenker og heier på deg. Du er med i aftenbønnen min. Varme hilsen june(synøve)

    SvarSlett