fredag 14. mai 2010

En fin dag!!

I dag har jeg hatt en fin dag. Litt slitsom, men fin. Formen er bra og det er godt, samtidig så kjenner jeg at jeg ikke orker så mye som før. Har vært på shopping med Henriette i dag. Var ikke bare oss to for å si det sånn, det var rimelig fullt alle steder. Men vi gjennomførte det vi selv om jeg var både skjelven og sliten etterpå. Investerte i solkrem faktor 30 så da blir jeg kanskje ikke så solbrent som jeg ble forrige helg. Tåler visst mindre sol når man tar sånn gift som jeg driver med. Det fant jeg fort ut etter å ha blitt grillet etter 15 minutter i sola forrige helg. Så skal man være ute må man smøre seg. (Har vel ikke i grunnen vært så stort behov for solkrem den siste uka lell).
Håret sitter fortsatt på, men kjenner at jeg gruer meg til det blir borte. Tror ikke jeg er forberedt på det. Og det er noe vi alle må venne oss til, ikke bare jeg, men også de rundt meg. Får ta det etterhvert... men er nok det jeg tenker mest på om dagen, at det sikkert snart blir borte.
Matlysten er nesten på topp. Har virkelig startet opp grillsesongen, er jo så mye godt man kan legge på grillen. Jeg har gassgrill med lokk, og griller uansett vær.....
Så er det snart 17 mai. De siste skoene ble kjøpt i dag, så får vi se om jeg finner et antrekk jeg blir tilfreds med. De andre i heimen er klare til stor feiring. Det er stas med 1 klassing som gleder seg stort til dagen. Ikke minst at man får kjøpt sjokoladekake, brus og is på skolen. For det har læreren sagt. Så uansett vær blir det 17 mai i år og, så får jeg håpe formen er på oppadgående kurs så kan dagen bli riktig så bra! Ønsker alle mine bloggvenner en flott dag også. Setter stor pris på alle klemmer, tanker, meldinger, kommentarer, varm omtanke, og forbønn. Det betyr mye for meg og mine.
Vårklem fra Anne-Gro = )

5 kommentarer:

  1. ååå...nå ble TANTEtone rørt :-) ja, for det skal ikke mere til for å glede en 1 klassing...at de faktisk får kjøpt kake, is og brus på skolen sin på 17 Mai...det blir jammen en opplevelse jeg tror hun ser frem til :-) Og vi voksne burde virkelig ta lære og glede oss mer over alle ting rundt oss vi også....
    Ellers så gleder det oss å høre at formen er fin :-)
    Men jeg skjønner ikke at du har fått bruk for solkrem disse dagene...her er det ikke sol.... Ja ja...
    GOD 17MAI til dere alle. Vi snakkes.
    Glad i deg og de 3 andre. Klemmer fra Sara Othilie, Morten og Tone

    SvarSlett
  2. Hurra for SOLA, SOLKREM, GRILLING, 17.MAI, HÅR, HENRIETTE og NEGRON!! :)

    SvarSlett
  3. Så fin rapport deg Anne Gro. Slitsomt med gift i kroppen og alle ting som det medfører. Du er bare så utrolig! Kjenner ingne som deg! Du er tøff, og dette skal bli bra. Du må bare ta tiden til hjelp og hvile innimellom slaga.
    Skulle gjerne feiret 17. mai sammen med dere. Og ikke minst med gulljenta vår. Hun er sååååå herlig! Blir helt rørt av henne. Et par små gaver fra London har det blitt på både henne og gullgutten Martin. Hilse til alle sammen fra tante som nå er tilbake i Norge!

    Klem Monica

    SvarSlett
  4. Jeg håper at dere alle får en fiin dag i morgen :) du får ønske Henriette masse lykke til fra meg ;) det hadde vært veldig koselig å vært der sammen med dere, men har en ganske stor jobb her hjemme hele dagen :(

    Du får hilse alle :)

    Stor klem fra lille Synøve <3
    Kjempe glad i deg <3 <3

    SvarSlett
  5. Hei Anne Gro.
    Så fint å lese at det går bra med deg,selv om jeg vet at bak dette skjuler det seg mange tøffe tak.Sterkere menneske enn deg tror jeg ikke at jeg kjenner.Du får alt til å virke overkommelig å uproblematisk...Veldig stolt over å kjenne deg,og takk for at du er vår venn.Unga her spør stadig etter deg,og Galla har sendt noen meld til Kurt.Vi håper den grillaften vi planla kunne blitt noe av da etterhvert...God bedring til deg og stor klem

    SvarSlett