onsdag 26. mai 2010

Vap på plass, klar til ny runde...

Fikk Vap i går, det kjenner jeg i dag for å si det sånn. Men da er den på plass til neste uke og ny runde med cellegift på mandag. Fordelen nå er at jeg er mer forberedt og vet litt mer hva jeg går til, ulempen er at jeg vet hvor kvalm og sliten jeg blir.. Men noen fordeler skal man ha og ulempene følger med de og.
Ellers trives jeg uten hår, mange synes jeg er fin sånn, men må liksom ha noe oppå der. Har sydd meg nattlue, ble så kald på toppen om natta. Sover bedre med lue for å si det sånn.... Har jo en parykk, men den klør og stikker. Hadde den på i over 5 timer på søndag, og det var nok. Liker meg best med et tørkle eller en lue, så de som vil hekle,strikke, eller sy noe spennende, herved har dere fått en utfordring... = 0)
Henriette synes det er spennende, og samtidig synes hun mora er flott uten hår. Hun synes det er stas å ta på det. Martin han ser helst at mora er tildekket for "håret til mamma er skummelt". Alt til sin tid. Det er lettvint med sommersveis. Og godt når det er varmt, så det er en ideell tid å ikke ha hår på dette. Hadde vært værre i Januar og 30 minus grader.
Ellers lader jeg opp til en ny tung uke neste uke, så prøver å nyte hvert sekund av dagene denne uka når formen er sånn nogenlunde på topp. Dett går jo rimelig bra, og mye bedre enn jeg hadde trodd. Så da får man bare "Kàmpa på" som man sier i Sverige.
Klems.. = o)

3 kommentarer:

  1. Ja det er jeg, har ikke tenkt sånn på det, men den gjør meg litt unik. Jeg kjenner ingen andre med VAP = 0)

    SvarSlett
  2. Lykke til i dag, Anne Gro med ny kur. Beundrer pågangsmotet ditt! :) Nattlue er helt klart en god greie. Var det ikke på Vestborg vi hadde det da?? husker du den? Min var skotskrutete med hvir blonde :) Eller var det før vestborg tro??Samme det, godt er det iallefall. Tipper du er søt uten hår jeg, og det kommer fort tilbake. Pappa er skikkelig full av hår igjen :)
    Tenker ekstra på deg denne uka!
    klem

    SvarSlett