torsdag 24. juni 2010



Ok da har jeg skjønt bilde greia tror jeg....

Her ser dere bildet av en vannmelon jeg hadde her. Da jeg hadde skåret av den biten jefg skulle ha lå det igjen et hjerte i fruktkjøttet. Et tydelig hjerte. Er det et tegn eller hva tror dere?? Jeg tror det var et tegn fra noen som er glad i meg og vil meg vel....

Også ser dere bilde av den flotte Nannestad drakta som jeg har begynt å spare til, den skal jeg kjøpe meg, det er premien for å ha det tøft nå. Den er flott. Og passer fint på min flotte søster.

Dette med bilder må jeg nok trene litt på, men har da klart det på et vis.
Får præve mer enn annen dag.

2 kommentarer:

  1. Ah...et tegn..helt sikker!! Synes du er fantastisk som er så positiv! All ære til deg;)

    SvarSlett
  2. Den vannmelonen likte jeg godt!!!

    Ulla

    SvarSlett