fredag 18. juni 2010

OnePiece.....

Ja i går gikk jeg til anskaffelse av en onepiece dress. Til dere som ikke vet hva det er, det er en hel dress man har på seg. Kosedress. Ligner sparkebukser/hele dresser som babyer har. Og da jeg dreiv å prøvde datt tørkle jeg har på hodet av, og jeg så ut som om jeg skulle på karneval utkledd som baby. Manglet bare smukken. I hvertfall, den er blå/turkis, i velour, og fantastisk god å ha på seg. Og jeg vet at den kommer jeg til å bruke masse.
Jeg skal ha ny kur nå på mandag (21), dette blir nr 3 i rekken, og nå gleder jeg meg til å ha på dressen min når jeg er dårlig de dagene. Og mine flotte svigerforeldre tar med seg barna mine på tur, så de blir borte flere av de dagene til uka som jeg er dårlig, så det blir bra både for meg og barna. Da kan jeg slappe helt av og bare tenke på meg, og ungene får masse oppmerksomhet og kommer seg litt unna når jeg er som surest...(har nok med meg selv, og har lett for å være sur noen av de dagene).
Jeg må prøve å finne noe som hjelper mot kvalmen som var helt uholdbar forrige runde. Da prøvde de noe annet enn det jeg fikk første runden, skulle visst vare i 5 dager, men det hadde dårlig virkning på meg kan man si. Det fungerte ikke i det hele tatt. Men fikk noen gode råd av læreren min på skolen som også har vært gjennom dette, så vi får prøve det å se om det hjelper.
Ellers har jeg vært på shopping og besøk på Peppes denne uka med min kjære jenter fra klassen min, og jeg har vært innom jobben. Det var utrolig koslig begge deler, men jeg kjenner nå i etterkant at jeg savner både skolen og jobben. Det sosiale fellesskapet man har på en arbeidsplass betyr mye mere i hverdagen enn man kanskje tenker over sånn til daglig. Når man så blir helt borte fra det helt plutselig ser man hvor mye sånne dagligdagse ting betyr.
Ellers har Camilla Läckberg fått en stor plass i livet mitt. Hun skriver FANTASTISK GOD krim. Fikk en bok av mine gode venn Lise. Den ble lest ut på et par tre dager, og etterpå har jeg gått til anskaffelse av alt hun har skrevet. Det er så spennende at det er vanskelig å legge boka fra seg.
Når det kommer til fortball VM så følger jeg med hvar dag. Hvem som vinner det vet jeg ikke, men Argentina vinner kampen om mest presseoppslag. Og Maradonna er jo ganske morsom til tider. Brasil er jo storfavoritt, men det hadde vært fantastisk om et lag fra Afrika hadde kommet langt. Afrika hadde fortjent en god plassering nå!! I kveld er det England igjen, så får vi se da om da klarer å imponere, det kan ikke bli vanskelig etter den kampen de spilte sist.
Nå er det en tur ut for alle fire. Vi skal bort å spise god mat hos hyggelige venner.
Ønsker dere alle en god helg, så får jeg se om det blir noe blogging litt uti neste uke, når de værste etterdønningene etter kuren har lagt seg.
Smil fra Anne-Gro = o)

5 kommentarer:

  1. Hei Anne-Gro! Din selvironi er fantastisk! Synes jeg ser deg i "one piece"-dressen din:):) Jeg ønsker deg lykke til med det du skal igjennom til uka,-også må du ha det så bra som det går an!!(Cola og Mariekjeks duger vel ikke i denne sammenhengen?)
    Klem fra tante Vibece

    SvarSlett
  2. he he...hvorfor ikke be inn til karneval? du har jo kostymen klar...kan få en smukk av SO vettu.. he he...
    Kos deg i dressen og nyt helga sammen med barna :-)
    Vi er så glad i deg!!
    klem fra Tone og Morten og SO!!

    SvarSlett
  3. Du er fliiiink, Anne Gro! Jeg lo høyt, og så for meg baby-anne-gro! bra! Nyt de gode dagene, og ta de gode med deg inn i de vonde. håper du finner noe som kan hjelpe deg med kvalmen...tenker på deg! Klemmer

    SvarSlett
  4. Stå på snuppa :) sender deg mange gode tanker og sommerklemmer

    klemfra Rita i valdres

    SvarSlett