fredag 4. juni 2010

Tøff uke...

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Jeg har hatt en veldig tøff uke. Denne kuren har tatt på både fysisk og psykisk. Det blir vanskleigere å motivere seg for flere runder når kroppen får sånn medfart. Men men, det gir resultater, så en må bare prøve å se det positive i situasjonen. Og i dag er formen bedre, så da er den på oppover tur igjen. Men jeg skal ikke late som at dette ikke er tøft for jommen det er det. Det tar på meg, og det tar på alle rundt meg. Så takk til alle som står på sidelinjen å heier!!
Jeg trenger det!

6 kommentarer:

  1. Hei. Tenker på deg og ber for dere alle. Husk sporene i sanden.

    Klem fra Inger.

    SvarSlett
  2. Forstår at det er tøft Anne Gro!Ber for deg og familien. Godt å høyre at resultata er positive!
    Marie

    SvarSlett
  3. Dette er helt klart tøft, og tøft blir det helt sikkert framover, også. Det er godt det er "dottavis" som rogalendingene sier. Da blir det litt lettere.
    Husk at det er helt "lov" å være "liten og svak" innimellom!
    Lykke til med de neste dagene, kjære deg! Håper du klarer å nyte sommeren om ikke så mange dagene!
    Mange klemmer til deg!

    SvarSlett
  4. Du er gooood! Stå på! Er innom her stadig vekk for å skjekke om du har skrevet noe nytt- mao tenker jeg på deg! Som din dag er skal styrken din være. Varme tanker.

    SvarSlett
  5. Tenker på deg, Anne Gro, og håper det går bra! Håper de rundt deg kan hjelpe deg med barnevakt, og at du får hvilt mellom slaga!

    Klem fra Solbjørg :)

    SvarSlett
  6. Hei Anne Gro! Får ikke sove, og tenker på deg. Du har vel sikkert noen vanskelige netter du også..? Stå på,-du er flott!!
    Klem fra tante Vibece

    SvarSlett