fredag 5. november 2010

Liten oppdatering...

Ja da har jeg vært å tappet. Det var kort grei prosess, lang nål inn i huden der det var væskeansamling, også dro legen ut ca 30 ml med sårvæske. Det var ikke vondt, og hjalp på smertene jeg hadde under armen og bakover mot ryggen. Så får vi se om det blir flere turer til Hamar.
Traff igjen sykepleieren som var tilstedet da jeg fikk påvist kreft i April. Hun klemte meg og synes det var så koslig å se meg igjen. Hun husket godt dagen jeg hadde vært der og hadde tenkt masse på meg i sommer. Ble veldig glad for å se at jeg hadde det bra, og at dette med meg gikk bra. Da de oppdaget dette i April visste de ikke omfanget av det, så de hadde pratet på meg, og oss flere ganger og lurt på hvordan det hadde gått. Fikk nr til hennes telefon og skulle bare ringe om det var noe, slik at jeg slapp inn til Oslo for ting de kunne hjlpe meg med på Hamar. Det er service det.
Fortsatt god helg, i mårra skal jeg teste gåstaver, og få litt sving på armen.
Klems = )

1 kommentar:

  1. Så bra at du møter folk som virkelig bryr seg! Gleder meg til å se deg på lørdag.
    God klem

    SvarSlett