onsdag 24. november 2010

Tålmodighet er en dyd....

Ja, fikk telefon fra stråleeneheten på Gjøvik i dag. Det var telefon nr to denne uka. De ringte mandag og sa at de måtte flytte tirsdagen og onsdagens time til i mårra. I dag ringte de for å si at det nå var flyttet til fredag, blir simulering da. (liksomstråling) Også starter de opp med behandling på mandag. Grunnen.... For lite folk på jobb, de ekke ferdig med behandlingsplanen min. Det er frustrerende, og nå strekker jeg meg ikke lengre. Ringer de noe mer nå da.... Har fått så nok av å vente og vente, og gjennopplever litt det på Sykehuset på Gjøvik at det ekke så farlig, det blir en løsning på det, men det tar sånn tid med alt. Og lite penger, lite folk på jobb går faktisk ut over pasientene, selv om ekspertene mener det motsatte. Folkens vi bor i verdens rikeste land....
Også var det NAV. Jeg lo rett ut her om dagen da jeg hørte de hadde mottatt 30 000 klager i løpet av de 9 første mnd i år. Riksrevisjonen godkjenner ikke budsjettet deres for andre år på rad, Hvor tydelig må de ha det? Det funker ikke, Tanken er god, men systemet blir for tungrodd, og det blir for mye kontorer, papirer og folk. Nå manglet de igjen sykemeldinga mi, enda jeg har gjort som jeg har fått beskjed om, (etter at det var bare rot for to mnd siden) og da er det mitt ansvar tydeligvis å skaffe til veie papirer som blir borte hos dem... Har sagt det før og sier det igjen, en skal joggu være frisk for å være syk....

Måtte bare få tømt hodet litt for frustrerte tanker...

Ellers har svigermor vært her å hengt opp julegardiner og pusset vinduer i dag. Julemusikken ljomer om dagen, og mamma var innom med 6 forskjellige slag kaker i sta. Så nå er det stemning og kos i heimen. Har i hvertfall noe å by folk til kaffen.... du må gjerne ta deg en tur innom... ;)

"Nå kommer jula hit med vinterhvite veier, fra koje til katedral. Nå kommer jula hit med fellesskap og glede, for alle de som kan ta del..."
Førjulsklem!! Anne-Gro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar